10 Haziran 2007 Pazar

Özge Fışkın - Kilitler


1- Bıraktım
2- Neşter
3- Ölümsüz
4- Bahçe
5- Unutulurmuş
6- Mucize
7- Sonra
8- Çok
9- Kilitler
10- Kalbinden Vursun



İlk kez Barda filminin soundtrack albümünde dinledim Özge Fışkın'ı. İki parçayı o seslendirmişti albümde. Sesi ve yorumu çok hoşuma gitmişti. Bir çok ünlüye vokal yapmış daha öncesinde. Şimdi de kendi albümünü çıkarmış. Cenk Eroğlu ve Levent Yüksel'in katkılarıyla çıkmış albüm. Albümde 10 parça var. Beklediğim kadar güzel değil ama yine de beğendim albümü. 'Bıraktım' ve Levent Yüksel'le birlikte seslendirdikleri 'Unutulurmuş', albümün en güzel parçaları bence. Klipte henüz hiçbir parçaya klip çekilmemiş ama çıkış parçası olarak, başka bir güzel parça olan 'Bıraktım' seçilmiş. Üçü hariç, diğer parçaların hepsinin sözleri Özge Fışkın'a ait. Sakin bir albüm. Şu anda bu albümü dinliyorum, yani tam bu saatlerin albümü diyebilirim. Aşağıdaki linkte Barda Soundtrack albümünde yer alan ve Özge Fışkın'ın seslendirdiği 'Yabancı' için yapılan bir video var.




Başka bir şehir burası,
ışıkları yabancı.
Daha önce karşılaşmadık...

Başka bir sokak burası,
duvarları yabancı.
Daha önce selamlaşmadık...

Başka bir yer burası,
odaları yabancı.
Daha önce hiç sevişmedik...

Bir sen yoksun,
bir de umutlarım.
Sevgi yoksun,
aah korkuyorum...
(Korkuyorum)


Hiç yorum yok: