10 Haziran 2007 Pazar

Hayko Cepkin - Tanışma Bitti


1. Yalnız Kalsın - Intro
2. Yalnız Kalsın
3. 777 - Intro
4. 777
5. Bertaraf Et
6. Sonra Görüşelim
7. Sıkı Tutun - Intro
8. Sıkı Tutun
9. Kaos - Intro
10. Kaos
11. Ölüyorum
12. Siren
13. Melekler - Intro
14. Melekler
15. Bilmezsin
16. Bonus

Hayko Cepkin'in ikinci albümü. İlk albümünü çok beğenmiştim. Bence çok iyi müzik yapıyor Hayko Cepkin. Bu albüm de ilkinden kat be kat güzel olmuş. İnternette albümün çıkacağı haberini duyunca çok sevinmiştim, heyecanla bekledim ve geçen gün çıktı. Şimdi art arda dinliyorum albümü. Her dinlediğimde ayrı keyif alıyorum. Albümün ana teması korku. Gerçekten de korkuyorsunuz albümü dinlerken. Hayko Cepkin'in zaten böyle bi gothic havası var. Araf'ın müziklerini de o yapmıştı zaten ve bence o da harika olmuştu. Son zamanlarda dinlediğim en iyi albümler listemde Gripin'i altedip, birinci sıraya yerleşmiştir bu albüm.




Altı üstü beş metreydi, dertlerinin birikimi.
Belki biter dedin ama, sen kaparsan gözlerini.
Bertaraf et her şeyini, kıymetini kısmetini.
Belki yarın gelir ama, bugün seni sevmedi ki..


Hiç yorum yok: