10 Haziran 2007 Pazar

Üçnoktabir - Sabaha Karşı


1- Değişmem
2- Ölmeden Ünlü Olsam
3- Film
4- Bahçe
5- Dediler Ki
6- İki Mutsuz
7- Öbür Gün
8- Hırsız
9- Tünel
10- Hkb


Grubun eski adı Spitney Beers. Bir çok yerli ve yabancı şarkıyı cover yapmışlar. Spitney Beers'ken de bi kaç kez dinlemiştim. Ama isim değiştirip, Üçnoktabir olduklarında, ilk kez Barda Soundtrack albümünde, bir Selim Demirdelen parçası olan 'Dediler Ki'yle dinledim. En sevdiğim parçalardan biridir bu şarkı. Üçnoktabir harika yorumlamış. Grup 4 kişiden oluşuyor. Vokalist Melis Danişmend'in müthiş bir sesi var. Hatta şimdiden Şebnem Ferah'ın koltuğuna aday göstermişler bile. Albümleri dün çıktı. Tam beklediğim gibi, güzel bir albüm olmuş. Albümün öne çıkan parçaları, 'Değişmem' ve 'Hkb'. İlk kliplerini de 'Değişmem'e çekmişler.


...ben gülmeyen bir suratım
yarım kalmış fıkrayım
ben içimde bir tuhafım
dışımda hep insanım...


Hiç yorum yok: