19 Kasım 2010 Cuma

The Walking Dead

AMC'nin bu çizgi romanı dizi yapacağını ilk duyduğumda çok heyecanlandım ve 1 Kasım'ı beklemeye başladım. Posterden, fragmanlardan ve dünyanın birçok büyük şehrinde hazırlanan tanıtım filmlerinden, çok kaliteli bir dizi izleyeceğimin ipuçlarını almıştım. Yanılmamışım. İlk 3 bölümü itibariyle harika bir dizi olduğunu söyleyebilirim. Bir Dawn of the Dead, 28 Days Later ya da ne bileyim Resident Evil aksiyonu yok belki dizide ama yine de kendini izletiyor. Zombi makyajları gayet başarılı. Çekimler için oluşturulan sahneler muazzam. Oyunculuklar o kadar da ahım şahım değil belki ama Sarah Wayne Callies ablamız var, sadece o yeter. Müzikleri de çok beğendim ben. Sözün kısası, takip etmeye devam edecek bir dizi. Üstelik 2. sezon daha şimdiden kesinleşti.

Hiç yorum yok: